Detailní srovnání a recenze sluchátek JLab Audio JBuddies Studio Kids a JVC HA F14 Gumy phones. Porovnejte si provedení, design, audio vlastnosti ale i další důležité parametry a funkce, které vám usnadní výběr těch správných sluchátek pro vás. Našim cílem je vám pomoci najít sluchátka, která budou nejvíce odpovídat vašim potřebám.
DESIGN A ROZMĚRY | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ produktu | Sluchátka - Bluetooth - bezdrátová, drátová - 3,5 mm jack | Sluchátka do uší - drátová - 3,5 mm jack | |
---|---|---|---|
Hmotnost | - | 17.1 g | |
Barva | Modrá, grafitová | Broskvově růžová | |
Design | Děti | - | |
Doporučené použití | Přenosná elektronika | Přenosná elektronika |
KVALITA ZVUKU | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Provedení sluchátek | - | Sluchátka do uší (Ear-bud) | |
---|---|---|---|
Nastavitelná čelenka | Ano | - | |
Skládací | Ano | - | JLab Audio JBuddies Studio Kids lze složit. |
Typ připojení | Bezdrátové, s kabelem | Kabelové (wired) | |
Bezdrátová technologie | Bluetooth | - | |
Režim zvukového výstupu | Stereo | Stereo | |
Frekvenční rozsah | - | 16 - 20000 Hz | |
Maximální vstupní výkon | - | 200 mW | |
Maximální akustický tlak | 85 dB | - | |
Membrána | - | 13.5 mm | |
Materiál magnetu | - | Neodymové |
KABEL | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ kabelu | Kabel pro sluchátka | Kabel sluchátek - 1 m | |
---|---|---|---|
Délka kabelu | - | 1 m | |
Konektor s povrchovou úpravou | - | Nikl |
BATERIE A NABÍJENÍ | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ baterie | Baterie do sluchátek - dobíjecí | - | |
---|---|---|---|
Výdrž baterie | 24 hodin | - |
KONEKTOR | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ konektoru | Sluchátka (mini-phone stereo sluchátka 3,5 mm) | Sluchátka (mini-phone stereo sluchátka 3,5 mm) |
---|
OSTATNÍ | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Záruka výrobce (servis a podpora) | Omezená záruka - 2 roky | - |
---|